4.04.2009

Ερωτήσεις μιας κακιασμένης 20(+)άρας







Ερώτηση no1:
"Γνωρίζει άραγε οτι το ίδιο ακριβώς μαλλί έχει και ο δικός μας
Βασίλειος Κωστέτσος Μπαμπάς Κολούμπο?"



























Ερώτηση no2:
"Η ανεμογεννήτρια στο κεφάλι είναι δείγμα οικολογικής σκέψης?"

























Ερώτηση no3:
"Το λαμέ κολαν από το οποίο διαγράφεται το μ@υνί της
κυρα-Βίκυς και το σιδερένιο μπούστο που περιέχει 30,8kg
βυζί από αγνή παρθένα σιλικόνη,και μάλιστα αφήνει και
λίγο να κρέμεται στο πλάι μπας και χρειαστεί αργότερα
είναι σέξυ?"


























Ερώτηση no4:
"Εδώ η <<μούσα>> τόσων σχεδιαστών και αναγνωρισμένο
fashio icon σ'όλον το ντουνιά δεν είναι α-κ-ρ-ι-β-ω-ς ίδια
με εκείνα τα σκυλάκια ράτσας κανίς που τα κουρεύουν για
να τα πάνε σε διαγωνισμούς?Σκέψου το,σκέψου το..Το'χεις."
























Ερώτηση no5:
"Μια ακριβώς ίδια φωτογράφιση δεν είχε κάνει ο Κεντέρης
στο Down Town ή Νitro προ 5ετίας(αν θυμάμαι καλά)??"
















Ερώτηση no6:
"Τελικά μου φαίνεται οτι το πρόσωπό της είναι ίδιο
και απαράλαχτο με τότε που ήταν μια απλή τσουπωτή
μπακουρογκομενίτσα με (Ε-Λ-Ε-Ο-Σ-) σκούρο περίγραμμα,
κραγιόν δερματί και μωβροζδερματι σκια σε όοοοοοοοοοοοοοολο
το βέφαρο.Συμφωνείς?"
















Ερώτηση no7:
"Πώς γίνεται ένα τόσο HOT γκομενάκι να κυκλοφορεί
με τον Michael Jackson για γυναίκα?"




























Ερώτηση no8:
"Είναι όντως πιο αδύνατη από το γιό της ή με
γελούν τα μάτια μου?"




























Ερώτηση no9:
"Πώς περπατάει με αυτό το παπούτσι?"





Ερώτηση no10:
"Πώς αναπνέει με αυτόν το λαιμό?"




















ΥΓ: έχω πολλές φορές μπεί στη διαδικασία να "γίνω" σαν κάποιο
fashion icon,να ντυθώ σαν κι αυτή,να στηθώ σαν κι αυτή και
έχω απογοητευτεί.Όχι γιατί δεν τα καταφερα αλλά επειδή καθε
φορά που έβλεπα κάτι παρόμοιο να συμβαίνει δίπλα μου το
θεωρούσα λυπηρό.Και πιστέψτε με,καθόλου δε μου αρέσει να
λυπάμια,πόσο μάλλον τον εαυτό μου!
ΧΧΧ

2 σχόλια:

  1. Μπουα χα χα, πολλαν με εκανες και γελασα με την σκελετορ-γουμαν. Ο μπεκας πρεπει να ειναι κομματι βλαμενος στον εγκεφαλο, δεν εξηγειτε αλλιως η επιλογη του.
    Ποια ειναι φτουνη που καθετε στον καναπε σου?

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear Din,

    ο Μπεκαμ είναι μωρό τρελό και υπεράνω
    και δε σηκώνω κουβέντα.
    Αμα έχεις τέτοια παιδίτον εγκέφαλο κοιτάς?

    Καλέ εγώ όταν ξυπνάω είμαι.

    [μερσί πουρ λε πρεμιερ κομμεντ!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή